sobota, 16 sierpnia 2014

"Tutaj Durex nie pomoże"

Żeby nie było, że czepiam się tylko Polski postanowiłem pisać bardzo intrygujący przepis prawny z USA, który dotyczy ciekawych praktyk w sklepach mięsnych w mieście Newcastle w stanie Wyoming.
Otóż narzekam na idiotyzm naszych polityków to co wyprawiają ich odpowiednich w Stanach przekracza moje pojęcie absurdu, które naprawdę ciężko jest przekroczyć Jak wiadomo w ciepłe dni seks na świeżym powietrzu jest w ostatnich czasach modny. W Łodzi nawet doszli do wniosku ( oddajmy hołd sprawiedliwym ) aby nie karać zakochanych mandatami ale ciiii nie wiecie tego odemnie Dla zainteresowanych tematem odsyłam do przeszukania internetu. Został bowiem sporządzony wykaz najbardziej upodobanych miejsc, w których szukający wrażeń dają ponieść się fantazji. O dziwo straż miejska obiecała, że czasem przymknie oko - widać nawet oni mają ludzkie odruchy.
Ale wracając do tematu. Otóż ciekawi mnie jak ciepło musi być latem w stanie Wyoming aby stworzyć przepis zakazujący UPRAWIANIA SEKSU W LADACH CHŁODNICZYCH Z MIĘSEM... Może jakiś odpowiednich naszego Donalda natknął się na kiełbaske w dziwnie pachnącym flaku. Swoją drogą to uprawnienia seksu w ladach chłodniczych z mięsem brzmi dwuznacznie ale to tylko moja uwaga, w każdym bądź razie mandatu bym nie przyjął Całe szczęście, że w upalne dni szukającym mocniejszych wrażeń niż własne domy zostały lady chłodnicze z nabiałem i prosektoria. Ale wiem z pewnych źródeł, że szykowana jest odpowiednia ustawa.
Tylko czekać aż nasi geniusze podłapią pomysł kolegów z zachodu i np. prowadzą zakaz uprawiania seksu zimą. A wtedy to już nawet ocieplany Durex nie pomoże

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz